Saturday, January 15, 2011

ترجمه فارسی پیام بی‌ نام برای حمایت جهانی‌ از حق آزادی بیان

Video link in english


با سلام بر تمامی جهان


ما بی‌ نام هستیم
(ما بی‌ شماریم) 

 بر اساس تصور غلطی که از ما القا شده، ما اعلام می‌کنیم که ما افرادی هستیم که در جهت حمایت از آزادی بیان و آزادی گردش اطلاعات در جهان فعالیت می‌کنیم.

 ما قصد اخلال نداشته و هدف ما آن است که اینترنت را در مقابل تمامیت خواهی‌ و ظلمی که اکنون دولت‌ها و کمپانی‌ها در صدد هستند خود را به آن تحمیل نمایند حمایت کنیم.

 ما این کار را بخاطر خودمان انجام نمیدهیم. بلکه برای دستیابی به آزادی بیان در جهان و آزادی گردش اطلاعات انجام میدهیم.

تقاضای ما از شما این است ، که ما را حمایت کنید ، نه برای ما بلکه برای حقوق خودتان .

 به دولت‌ها ، کمپانی‌ها و رسانه‌‌ها اجازه ندهید تعیین کنند که چه چیز را شما مجازید ببینید بشنوید ، و فکر کنید.

رسانه‌های بسیاری صای در تخریب چهره ما داشته اند.

قانون اساسی‌ آمریکا قابلیت این را دارد که بر اساس منافع مردم آمریکا تغییر نماید

با همان روحیه مشترک ، (عدالت و دموکراسی آرمانی) ، این جنبش بی‌ نام یک مجموعه زنده است از بسیاری مردم ، فرهنقا و عقاید مختلف
در حال گسترش و نمو و حرکت 
این بی‌ نام جنبش شخصیتی است ، آزاد است از ملیت ، قومیت جنسیت ، نژاد ، سکس ، اجتماع یا جانبداری

هر آنچه که تحت  بسته شده یا تگ دارد به ما توسط هر کسی‌  در جهت منافع جمع است، در یک دموکراسی خود جوش مطرح میگردد و ما بر اساس اعتقاد راسخ خودمان حرکت می‌کنیم بدون هیچ رهبری.

 جنبش ما حرکت می‌کند برای حقیقت و شفافیت ، و ما از شما تقاضا می‌کنیم به عنوان یک فرد، رسانه‌ یا سازمان یا حکومت، که مانند ما عمل کنید.

 در جریان حرکت آمریکا در جهت حقوق شهروندی ، فعالین تقاضا داشتند برای فعالیت و تظاهرات مسالمت آمیز اجازه داشته باشند . در مقابل تجاوز . مردم دچار زحمت شده و از پاسخ تعدی طالبانی خشمگین شدند ، و آن تظاهرات مسالمت آمیز مبدّل شد به حرکت حقوق مدنی

 امروزه بسیاری از تجارت‌های جهان بر اینترنت زندگی‌ میکنند . پس این اعتراض باید بر روی اینترنت دنبال گردد .حملات متوجه کمپانی هایی است که به کمک سانسور اطلاعات شتافته اند ،

این مبارزه قصد زدن هیچ گونه ضربهی یا آسیبی را به شخص خاص یا افراد اجتماع ندارد ،

حرکت ما در جواب حرکتی که باز ضد ویکی لیکس انجام شده هم می‌باشد

شماری از قدرتمند‌ترین قدرت‌های سیاسی و اقتصادی جهان در صدد آن هستند که این روند را از میان ببرند . و آن را از اینترت است نیز محو کنند .

این حرکت تحت نام منافع ملی‌ انجام میشود ، ولی‌ این در واقع برای حمایت از گناهکارنی است که مسول عدم شفافیت و سانسور هستند و قصد دارند که اشتباهت خود را از چشمان مردم پنهان کنند. این در حالی‌ است که هیچ شخص حقیقی‌ از اطلاعاتی‌ که پخش شده آسیب ندیده است. بر اساس آنچه گفت شد ، بر آن شده اند تا آن را از میان بردارند.

اما ما برای آزادی آنها ایستاده ایم 

 ویکی لیکس با چندین رسانه همکاری دارد و در این همکاری مشخص میشود که چه چیز باید در چه زمانی‌ منتشر گردد.

اینترنت آخرین پناه گاه است برای آزادی که در این جهان که هر روز ظالمانه تر میشود قرار دارد ، این قابلیت را دارد که افراد بشر را با هم متحد کند و مرز‌های فاصله و زبان را بردارد .  وقتی‌ ما با هم مرتبط هستیم محکم هستیم ، وقتی‌ ما با هم متحد گردیم دیگر ترسی‌ از ظلم  نداریم .  و این دلیل آن است که دولت‌ها و کمپانی‌ها بر علیه ویکی لیکس حرکت میکنند. آنها از قدرت ما میترسند ، وقتی‌ ما به صورت جهانی‌ متحد شویم . آنها از این که ما قابلیت تقاضای عدالت داشته باشیم میترسند .
فراموش نکنید ، این لحظه تاریخی‌ است برای آزادی بیان است. این حملات که بر ضد حق بیان انجام میشود تبعات جدی در آینده به بار خواهد آورد 

فعالیت صلح جویانه ما متوجه تمام کسانی‌ هست که برای آزادی بیان فعالیت میکنند بدون توجه به آنچه در توانشان است.

فعالیت صلح جویانه ما متوجه تمام کسانی‌ هست که برای آزادی بیان فعالیت میکنند بدون توجه به آنچه در توانشان است.
ما می‌خواهیم طرف مقبل را آگاه کنیم به جای آنکه آنها را مورد آزار قرار بدهیم ،

ما حرکت می‌کنیم برای آزادی همگان ، حتا کسانی‌ که به ما حمله میکنند

و هر شخص ، سازمان ، گروه یا دولتی که ما را همراهی کنند متحد ما هستند

حرکت ما بر علیه هر گونه سانسور و در دفاع از آزادی چه اونلاین و چه در دنیای واقعی‌ می‌باشد . موجودیت ما در هر دو دنیای مجازی و واقعی‌ می‌باشد و اگر شما به دنبال ما باشید ما را پیدا خواهید کرد .

این را به پایان می‌برم با این سخن نهایی برای کسانی‌ که بر ضد حقوق بشر و حق آزادی بیان ، و حق نقل اطلاعات در رسانه‌‌ها و حق آزادی گردش اطلاعات  حرکت میکنند .

این را به پایان می‌برم با این سخن نهایی برای کسانی‌ که بر ضد حقوق بشر و حق آزادی بیان ، و حق نقل اطلاعات در رسانه‌‌ها و حق آزادی گردش اطلاعات  حرکت میکنند . ما بیشماری ، ما فراموش نمی‌کنیم ، و ما نمی‌‌بخشیم .

در انتظار ما باشید.

Video link in English

No comments:

Post a Comment